logo1

امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور ، ویژه ایرانیان خارج از کشور

انجام و پیگیری امور شخصی و بویژه امور اداری و دانشجویی برای ایرانیان خارج از کشور یکی از دغدغه های همیشگی برای آنها بوده ، بغیر از هزینه ها و مشکلات مسافرت به ایران مسائلی همچون نبود زمان کافی برای اقامت در ایران ، درگیر بودن اعضای خانواده و دوستان به زندگی و مسائل شخصی خود ، مشخص نبودن زمان پاسخگویی در اداره ها ، ناآشنایی افراد عادی به روال ادرای و تغییرات قوانین، کهولت سن و یا بیماری والدین، قرار داشتن تمام ادارات و سازمانها در تهران ، نیاز به ثبت اینترنتی برخی درخواست در سایتهای داخلی با آی پی داخل کشور، پیگیری و مراجعه چندباره برای دریافت پاسخ در برخی ارگانها و سازمانها و بسیاری از مسائل کوچک و بزرگ دیگر همگی باعث شد تا موسسه دیدبان منشور عدالت با هدف کاهش هزینه ها و رفع نگرانی های ذهنی ایرانیان خارج از کشور نسبت به ارائه خدماتی یکپارچه در این زمینه اقدام نماید.

 

عقد وکالت نامه در خصوص امور امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور

  • موسسه حقوق و داوری بین المللی دیدبان منشور عدالت با درک و لمس این مشکلات از نزدیک ، به طور تخصصی سرویس های متنوعی را با توجه به نیازهای ایرانیان خارج از کشور تعریف نموده است .
  • موسسه حقوق و داوری بین المللی دیدبان منشور عدالت برای انجام هریک از این امور سعی نموده تا از افراد متخصص و کارشناس همان بخش استفاده نماید تا کیفیت انجام کار به بهترین شکل ممکن تضمین شود.
  • موسسه حقوق و داوری بین المللی دیدبان منشور عدالت جهت اطمینان خاطر هموطنان عزیز خارج از کشور از پروسه پیگیری و انجام درخواستشان ، در کلیه مراحل پیشرفت کار گزارشهای شفاف و مستندی را در هر مرحله بصورت الکترونیکی و با جزییات کامل ارسال می نماید.
  • موسسه حقوق و داوری بین المللی دیدبان منشور عدالت، باتوجه به گستردگی و تنوع خدمات در این بخش و با هدف آشنایی کامل با همه سرویس های ارائه شده به ایرانیان خارج از کشور ، خدمات مورد نظر را به چند شاخص اصلی دسته بندی کرده است این دسته یندی در قالب ۵ سرویس اصلی صورت گرفته که در بسته هایی با نام پکیج های ویژگان معرفی شده اند.

موسسه دیدبان منشور عدالت با در اختیار داشتن کارشناسان پیشکسوت و مجرب در امور مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به ایرانیان خارج از کشور می باشد . این خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف ارائه میشود :

  • امور کنسولی / امور حقوقی / مسائل دانشجویی 
  • امور مرتبط با نظام وظیفه / امور شخصی و خانوادگی 

  • ارائه راه حل ها و پاسخ های مشاوره ای بنا به نوع درخواست توسط کارشناسان خبره و متخصص درهمان زمینه انجام میشود.

ثبت درخواست امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سامانه دیدبان

راهنمایی : کاربر محترم سامانه حقوقی دیدبان، در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره در باب امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور دارید ، از همین طریق کارشناسان ما را در جریان قراردهید، در کوتاهترین بازه زمانی پاسخگوی شما خواهیم بود.

اورژانــس حقــــوقی
سامـــــانه حقــــوقی
دیــــــــــــــدبــــــــــــــــــــان

شمـــاره همــراه خود را وارد کنـــید

cropped-صث3-e1628765208714.png

درخـــواست تمـــاس اورژانسی شما برای نزدیکترین مشــــاور حقوقی فعـــال موسسه ارسال گردید، تا دقایق دیگر با شما تماس گرفته خواهـــد شد.

دقیقه
ثانیه

از اعتماد شما به موسسه دیدبان منشور عدالت سپاسگزار هستیم.