logo1

وکالتنامه ایرانیان خارج از کشور ، ویژه ایرانیان خارج از کشور

هموطنان عزیز و ایرانیان خارج از کشور بویژه افرادی که برای انجام امور خود در ایران نیامند تنظیم انواع وکالتنامه ها هستند میتوانند علاوه بر مطالعه پرسشهای مطرح شده ، از راهنما و نکات مهم در تنظیم درست انواع وکالتنامه ها در این بخش آگاه شوند

وکالتنامه ایرانیان خارج از کشور

تمام ایرانیان خارج از کشور، از جمله هموطنان مقیم آمریکا، کانادا ، استرالیا ، نروژ ، فنلاند ، مالزی و … که برای پیگیری امور اداری خود در ایران نیازمند واگذاری وکالتنامه ای به فرد دیگری هستند باید درخواست اولیه خود را در سایت میخک ثبت نموده و کد رهگیری دریافت نمایند

پیش از انجام هر کاری موکل یا همان فرد وکالت دهنده می بایستی متن و محتوای مورد نظر برای دادن وکالت را آماده نماید ، بهتر است این متن پس از مشاوره با یک کارشناس حقوقی و یا افراد خبره در این زمینه باشد تا بدون بروز مشکل و ایراد این وکالتنامه درنهادهای مختلف ایران قابل پذیرش باشد. پس از مشخص شدن نوع وکالتنامه و آماده شدن متن ، موکل باید به سایت میخک رفته و اگر دارای حساب کاربری در این سایت نیست ابتدا ثبت نام نموده و سپس وارد پنل کاربری مربوط به خود در این سایت شود

پس از انتخاب نام نمایندگی ایران با توجه به کشورمحل زندگی ( در مورد ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا باید گزینه دفتر حفاظت منافع ایران-واشنگتن انتخاب شود) وارد مرحله بعدی میشوند.

موسسه دیدبان منشور عدالت با در اختیار داشتن کارشناسان پیشکسوت و مجرب در امور مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به ایرانیان خارج از کشور می باشد . این خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف ارائه میشود :

  • امور کنسولی / امور حقوقی / مسائل دانشجویی 
  • امور مرتبط با نظام وظیفه / امور شخصی و خانوادگی 

  • ارائه راه حل ها و پاسخ های مشاوره ای بنا به نوع درخواست توسط کارشناسان خبره و متخصص درهمان زمینه انجام میشود.

ثبت درخواست وکالتنامه ایرانیان خارج از کشور در سامانه دیدبان

راهنمایی : کاربر محترم سامانه حقوقی دیدبان، در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره در باب وکالتنامه ایرانیان خارج از کشور دارید ، از همین طریق کارشناسان ما را در جریان قراردهید، در کوتاهترین بازه زمانی پاسخگوی شما خواهیم بود.

در تنظیم وکالت نامه به نکات زیر توجه کنید

  1. مشخصات کامل وکیل و موکل از جمله کد ملی ، نشانی ، شماره تلفن و کد پستی مورد نیاز خواهد بود که همگی باید بصورت مشخصات شناسنامه ای فارسی درج شود.
  2. مسئولیت مفاد وکالتنامه به عهده موکل بوده و سامانه میخک و یا مقامات کنسولگریها ، هیچگونه مسئولیتی در قبال کامل و صحیح بودن متن وکالتنامه ندارد.
  3. نمونه وکالتنامه‌های موجود در سایت میخک صرفا جهت آشنایی با کلیت موضوع و به عنوان نمونه بوده، و الزاما به معنای پذیرش قطعی در اداره ها یا نهادها جهت انجام کارها نبوده وممکن است به علت مشخص نبودن جزییات دقیق اختیارات وکیل و یا ایراد در تنظیم درست آن مورد پذیرش واقع نشود.
  4. در سایت میخک متن وکالتنامه ها و مفاد و حدود اختیارات قابل ویرایش بوده، تا ایرانیان خارج از کشور مورد وکالت و حدود اختیارات را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.
  5. حتما قبل از تنظیم انواع وکالتنامه ها از درستی محتوای آن توسط یک وکیل معتبر ( از جمله بصورت رایگان توسط کارشناسان ویژگان ) آگاه شوید.
  6. بعد از دریافت اصل وکالتنامه از هر گونه نوشتن، خط زدن، و دست بردن در وکالتنامه جدا خودداری نمایید، زیرا در اینصورت وکالتنامه شما مخدوش محسوب شده و قابل قبول نمی‌باشد.

اورژانــس حقــــوقی
سامـــــانه حقــــوقی
دیــــــــــــــدبــــــــــــــــــــان

شمـــاره همــراه خود را وارد کنـــید

cropped-صث3-e1628765208714.png

درخـــواست تمـــاس اورژانسی شما برای نزدیکترین مشــــاور حقوقی فعـــال موسسه ارسال گردید، تا دقایق دیگر با شما تماس گرفته خواهـــد شد.

دقیقه
ثانیه

از اعتماد شما به موسسه دیدبان منشور عدالت سپاسگزار هستیم.